Idemo redom – W12 motor sa 650 KS (izvor Bentley Continental GT), smješten straga, 650 KS, stražnja osovina i kočnice posuđene od Lamborghini Gallarda, prednje kočnice preuzete od Audija RS4 te automatik od VW Phaetona.
To nije proizvod vježbe na satu tehničkog odgoja dvojice sinova bogatog arapskog princa nego Golf GTI W12-650, konceptni i jedini Volkswagenov model, koji je pripremljen 2007. godine u samo dva mjeseca za tradicionalno okupljanje fanova marke Wörtherseeu.
Golf GTI pete generacije je proširen za 16 centimetara, ovjes je spušten za sedam centimetara, ali upravljanje i dalje nije bilo idealno zbog kratkog međuosovinskog razmaka i velike snage. No, bez obzira na sve, ovaj GTI zagolicao je maštu obožavatelja Volkswagena.
Danas je W12 i Volkswagen gotovo nemoguće čuti u istoj rečenici, osim ako ne spominjete Golf GTI W12-650, koji sad mirno spava u muzeju u Wolfsburgu. Dolaze neka nova vremena…