Skandal je sve veći: Zbog krivotvorenih rezervnih dijelova sve više zrakoplova je prizemljeno!

Ranije ovog mjeseca pojavila se vijest da je britanski dobavljač dijelova za zrakoplovstvo AOG Technics krivotvorio certifikacijske dokumente za desetke dijelova korištenih u motoru CFM56

American Airlines, Southwest Airlines i United Airlines među rastućim su popisom zračnih prijevoznika koji su prizemljili letjelice nakon skandala s lažnim dijelovima mlaznih motora koji je potresao zrakoplovnu industriju. Mnogi su već zamijenili necertificirane dijelove i vratili svoje zrakoplove u pogon, ali blizu 100 zrakoplova još uvijek bi moglo biti pogođeno diljem svijeta i zasad ne lete. Ranije ovog mjeseca pojavila se vijest da je britanski dobavljač dijelova za zrakoplovstvo AOG Technics krivotvorio certifikacijske dokumente za desetke dijelova korištenih u motoru CFM56. Ovo je najrašireniji mlazni motor na svijetu, koji, među ostalim, pokreće Airbus A320 i Boeing 737. Podrijetlo lažnih dijelova još nije poznato. Citirajući Bloomberg, Simple Flying izvještava da je Southwest Airlines prvi pronašao te dijelove u svom zrakoplovu. Svoj je lanac opskrbe pratio ugradnjom dviju lopatica niskotlačne turbine koje je isporučio AOG za Boeing 737. Te je dijelove 8. rujna zamijenio certificiranim dijelovima prije vraćanja Boeinga u službu. Virgin Australia navodno je kasnije pronašao i zamijenio isti dio, zajedno s brtvom na unutarnjoj visokotlačnoj mlaznici turbine.
American Airlines također je pronašao dijelove AOG-a na malom broju zrakoplova tijekom interne revizije, što je dovelo do toga da su zrakoplovi odmah povučeni iz upotrebe. United Airlines je također navodno pronašao krivotvorene dijelove.
Trenutno se vjeruje da su AOG-ovi necertificirani dijelovi dospjeli u čak 96 zrakoplova diljem svijeta. Savezna uprava za zrakoplovstvo savjetovala je zrakoplovne tvrtke i ostatak zrakoplovne industrije da pregledaju svoje zrakoplove i revidiraju zalihe radi necertificiranih dijelova koje je isporučila AOG.