Električna vozila nemaju industrijski standardni ugrađeni dijagnostički sustav. To će se promijeniti 2026. kada se pojavi standardni dijagnostički sustav. Kalifornija predlaže propis koji obvezuje industrijski standardni dijagnostički sustav za električna vozila. Standardizirani sustav trebao bi debitirati 2026. upravo u Kaliforniji, a mogao bi dovesti do stvaranja nečega poput OBD-II za električna vozila na globalnoj razini, što trenutno nedostaje. Električna vozila sada imaju neke dijagnostičke mogućnosti, neka čak i imaju OBD utičnice, ali ne podliježu nekoj inudstrijskoj normi. Mnoga vozila imaju neke svoje dijagnostičke sustave, što otežava standardizirani pregled grešaka, piše Automotive News. Automobili s motorima s unutarnjim sagorijevanjem imali su isti problem sve do devedesetih kada su Amerikanci postavili OBD-II standard.
Još nije jasno hoće li se 16-pinski konektor prenijeti iz OBD-II, ali s obzirom na starost, možda je vrijeme da se postupno ukine. Posjedovanje standardiziranog OBD sustava za električna vozila podrazumijeva više od univerzalnog priključka, budući da zahtijeva zajednički hardver i temeljne sustave koji skeniraju i prijavljuju greške. Sve će to olakšati dijagnostiku kvarova i njihov popravak.