Automobili su postali računala na kotačima, automobilske kompanije prikupljaju podatke gotovo nekontrolirano i često ih prodaju trećim tvrtkama. Od 25 velikih marki automobila niti jedna ne prolazi test privatnosti Mozilla Foundationa. Proizvođač Renault ipak je najbolje prošao u testu zaštite podataka, a na dnu ljestvice je Tesla. Vozači moraju očekivati da će proizvođači automobila sa svojim podacima iscrpiti sve što je zakonski moguće jer to je unosan dodatni prihod. Podaci kao što su etnička pripadnost, težina, zdravlje, vjerska pripadnost i crte lica prikupljaju se na mnogo načina: putem senzora, mikrofona i kamera u vozilima, kao i putem povezanih pametnih telefona i popratnih aplikacija instaliranih na njima, putem web stranica, pa čak i u proizvođačkim trgovinama. Uz to, skupljačkom ludnicom nisu pogođeni samo vlasnici vozila, već ponekad i njihovi putnici.
Samo Renault i njegova podružnica Dacia dopuštaju brisanje vlastitih podataka na zahtjev, ali ni oni nisu zadovoljili minimalne standarde sigurnosti podataka na testu jer nije bilo moguće provjeriti jesu li prikupljeni podaci pohranjeni u šifriranom obliku. Mozilla tvrdi da čak i aplikacije za upoznavanje i seks igračke pružaju transparentnije informacije od pravila o privatnosti proizvođača automobila.
Zaključak studije je odgovarajuće otrežnjujući: Svi su oni loši. Za svoj test Privatnost nije uključena, tri stručnjaka za zaštitu podataka iz Zaklade Mozilla provela su više od 600 sati proučavajući ugovore o zaštiti podataka 25 marki automobila, testirajući popratne aplikacije i surađujući s proizvođačkim tvrtkama. Nažalost, neki od njih nisu ni odgovorili na osnovna sigurnosna pitanja, ako su uopće odgovorili na upite, žale se stučnjaci.