Tramvaj bez tračnica trebao bi učiniti javni prijevoz u Perthu (Australija) prihvatljivjim. Budući da prijevozno sredstvo iz Kine ne zahtijeva nikakve tračnice, konverzije na cestovnoj infrastrukturi su minimalne. Tramvaj je dugačak 30 metara. Projekt, koji uključuje Sveučilište Curtin, China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC) Shanghai Electric and Infrastructure Technology Solutions, istražit će vozne osobine i utjecaj na ceste. Gradonačelnik Mark Irwin tvrdi da bi sustav tramvaja beztračnica trebao bi učiniti gradski sustav javnog prijevoza privlačnijim. Cilj je potaknuti ljude da automobile ostave kod kuće i umjesto toga koriste javni prijevoz.
Izmjene na cestovnoj infrastrukturi su minimalne. Inovativni tramvaj bez tračnica koristi posebno označene trake na cestama na kojima je moguća brzina do 70 km/h. Navođenje u prometnu traku osigurava se upotrebom senzora koji su integrirani u cestu. Na kotačima su, očekivano, gume. Ima mjesta za do 150 putnika pa je znatno veći od autobusa. Tramvaj ima električni pogon na baterije, a postoje i mogućnosti korištenja gorivih ćelija za proizvodnju energije.