Posipanje cesta solju je način da preživimo zimske radosti na cesti poput snijega i leda koji su nam dragi kao prosječnom djetetu – suha zima. Njima grudanje i sanjkanje, a nama nervoza i klizanje ne cestama. Da nema soli, potrošnja lijekova za smirenje bi se dramatično povećala među vozačkom populacijom, ali nije ona isključivo pozitivan lik u ovoj zimskoj akcijskoj drami. Ona je, rekli bi filmski kritičari, fino nijansirana i daleko od plošnosti.
Za izradu većine automobilskih komponenti koristi se čelik, koji je legura željeza s ugljikom i drugim elementima. Karoserije, ovjes i dijelovi kočnice uglavnom su izrađeni od ovog materijala. Željezo i voda ljube se kao vladajući i oporbeni političari u bilo kojem nacionalnom skupštinskom teatru. Kada željezo dođe u dodir s vodom i kisikom, dolazi do kemijske reakcije koja rezultira željeznim oksidom ili, narodski, hrđom. Sada dolazimo do soli koja otapa zaleđene ceste, ali i na sebe veže vodu. Sol omogućuje elektronima da brže putuju unutar te kemijske reakcije, ubrzavajući proces hrđe na čeličnim komponentama. Korozija nastaje kada se spoje kemijski i biološki spojevi, koji su u sukobu. Sol je elektrolit i iznimno je važna za ljudski organizam, utječe na rad mišića, ravnotežu tekućine i stanične reakcije. Kada se sol veže na metal i slične površine, ona uklanja elektrone koji štite metale. Svako kretanje elektrona naziva se oksidacija, ključni sastojak korozije. Bez oksidacije ne dolazi do korozije.
Za razliku od kuhinjske soli, koja je obrađena kako bismo je mogli jesti, sol za ceste je sirovina. Neobrađeni natrijev klorid ima snažan učinak upijanja i sušenja tekućina. To ga čini izvrsnim za uklanjanje zimskih opasnosti s kolnika, ali kombinacija soli i vlage može rezultirati eventualnom korozijom metalnih dijelova vašeg automobila. Kotači, boja i podvozje vašeg automobila često su najviše pogođeni dijelovi.
Što se tiče utjecaja soli na cesti na gume vašeg automobila, štete nema. To je zbog posebnih smjesa od kojih se izrađuju gume za vozila. Ovi materijali već su oslobođeni vlage i stoga nisu toliko reaktivni kada dođu u dodir sa solju.