Pronalaženje jeftinijih baterija za električne i hibridne automobile s jednakim performansama pokazalo se kao prava glavobolja za znanstvenike. No malo po malo, vidimo rezultate istraživanja alternativa litiju, natriju, niklu, kobaltu i mnogim drugim skupim metalima. Sada je rad znanstvenika s MIT-a (Massachusetts Institute of Technology) pokazao rezultate, nakon punih šest godina rada. Projekt financira Lamborghini, koji već posjeduje patent za litij-ionsku bateriju s organskom katodom koja zamjenjuje kobalt ili nikal (koriste se u katodama konvencionalnih baterijskih paketa). Najnovije istraživanje MIT-a uspjelo je doći do rješenja koje će biti iskoristivo. Materijal visoke vodljivosti koristi nekoliko slojeva organske molekule nazvane TAQ, koje zajedno mogu stvoriti vodikove veze potrebne da bi sklop bio stabilan. Također, ovaj sustav eliminira problem degradacije. Govori se o mogućnosti 2000 ciklusa punjenja i pražnjenja uz minimalnu degradaciju.
Znanstvenici su zaključili da su dobili jednak kapacitet kao na trenutnoj bateriji s kobaltnom katodom i da se njihove baterije mogu puniti brže, s konačnim proizvodnim troškom koji bi mogao biti između trećine i polovice cijene aktualnih baterija. Sad ćemo vidjeti kako će Lamborghini kapitalizirati ovu ideju.