Nije to prva niti će biti posljednja velika usporedba dometa električnih vozila tijekom hladnog vremena, ali zanimljivo je da nam svaka od njih donese poneki neočekivani rezultat. Ovom prilikom veliku usporedbu napravio je Motor.no, norveški medij specijaliziran za električna vozila. Uspoređena su 23 modela. Popis sudionika uključuje poznata imena kao što su Volkswagen ID.7 ili Tesla Model 3 Long Range. Međutim, tu su bili i kineski modeli HiPhi Z (na slici), Lotus Eletre ili XPeng G9.
Ova činjenica omogućila je da saznamo kako se kineski automobili ponašaju u uvjetima lošeg vremena u Europi. Rezultati su u najmanju ruku iznenađujući. Uvjeti su bili potpuno isti za 23 vozila u usporedbi. Test je zapravo vrlo jednostavan. Vozite automobil dok se ne zaustavi i to na temperaturi između -1 i -5 stupnjeva Celzijusa. I to ne samo na ravnim dijelovima, jer se test odvijao u planinskoj regiji Dovrefjell.
Konačni cilj je usporediti odstupanja između tvornički izmjerenog raspona i stvarnog. Prošle godine pobjedu je odnio Tesla Model S zahvaljujući prijeđenih 530 kilometara tijekom testa. Ovom prilikom zasluženu pobjedu odnio je nepoznati HiPhi Z. Ekstravagantna kineska limuzina gotovo je uspjela uskladiti stvarne brojke s teorijskim, jedva da ima odstupanje od 6%. Lotus Eletre bio je još jedan od velikih pobjednika jer je uspio prijeći 465 kilometara od 530 kilometara koliko je navedeno u službenim brojkama. Premda je Tesla prošle godine zauzeo prvo mjesto, ove je godine Model 3 Long Range jedan od najteže pogođenih hladnoćom. Uz tvorničku brojku od 629 kilometara, uspio je prijeći samo 441 kilometar, 29,9% manje. Zanimljivo je da su dva švedska manekena imali loše rezultate. Polestar 2 LR ima odstupanje od 30%, dok Volvo C40 bilježi do 31,5% odstupanja u dometu. Najlošiji rezultat od svih ima Toyota bZ4X. Prvi električni SUV japanske marke jedva je uspio prevaliti 313 kilometara od službeno najavljenih 460 kilometara.