Otkriveno je kako superbaterija neće gubiti kapacitet: Dovoljno je isprazniti je do kraja i pustiti je da se ‘odmori’!

Poboljšanja se mogu postići reprogramiranjem softvera za upravljanje baterijama, bez dodatnih troškova ili promjena opreme, materijala ili proizvodnog toka

Električne automobile budućnosti mogle bi pokretati litij-metalne baterije koje su sposobne isporučiti domet od 800 do 1100 kilometara s jednim punjenjem, gotovo dvostruko više od današnjih konvencionalnih litij-ionskih baterija. Konvencionalna litij-ionska baterija sastoji se od dvije elektrode. Grafitna anoda i katoda litijevog metalnog oksida, odvojeni su tekućim ili čvrstim elektrolitom koji šalje litijeve ione naprijed-natrag. U litij-metalnoj bateriji grafitna anoda zamjenjuje se galvaniziranim litij-metalom, što omogućuje pohranu dvostruko više energije od litij-ionske baterije u istom prostoru. To bi moglo značiti udvostručenje dometa. Ali tehnologija litijevih metala ima jedan veliki nedostatak. Kontinuirano punjenje i pražnjenje baterija uzrokuje njihovo brzo propadanje, što ih čini beskorisnima u električnim automobilima.

Znanstvenci sa Sveučilišta Stanford testirali su razne nove materijale i tehnologije u nastojanju da poboljšaju životni vijek baterijske tehnologije i otkrili jeftino rješenje s jednostavnim pražnjenjem baterije i puštanjem da se odmori. To su opisali istraživači u studiji objavljenoj u časopisu Nature. Izgubljeni kapacitet može oporaviti a životni vijek ciklusa povećati.

Ta se poboljšanja mogu postići reprogramiranjem softvera za upravljanje baterijama, bez dodatnih troškova ili promjena opreme, materijala ili proizvodnog toka.