Stellantisova (mudra) politika: Zašto sustav mješovitih platformi funkcionira?!

Financijski direktor velikog koncerna hvali strategiju multienergetske platforme koja posebno funkcionira u vrijeme stagnacije električnih automobila

Stellantis je dati kupcima sve što požele, benzinski Peugeot 208, ali i električni, ako im je do struje. Predstavljajući svoju prodaju i prihode u prvom tromjesečju, financijska direktorica grupe Natalie Knight kaže da, premda se neki modeli, nude u početku kao električna vozila, ako postoji interes tržišta lako će ih prodavati kao benzince ili hibride. Kaže da je to zahvaljujući strategiji proizvoda grupe za proizvodnju novih modela na multienergetskim platformama koje proizvođaču automobila omogućuju reakciju na tržišne trendove. Knight kaže:

– Dakle, većina naših proizvoda su ili ICE vozila ili koriste multienergetske platforme. Ovo je izvrsna prilika za nas, u usporedbi s našim konkurentima.

Može se reći da u ovoj fazi Stellantis sa svim svojim markama igra poprilično pametno. Naime, uglavnom nema specijalizirane električne platforme pa ne osjeća stagnaciju potražnje za električnim automobilima. Kao što smo već spomenuli, ako vam se sviđa Peugaot 208, uvijek možete izabrati električnu ili benzinsku verziju. Troškovi razvoja su daleko manji, a rezultati su isti, odnosno financijski rezultati su bolji.