Prvi iz klase Aurora brodova za prijevoz automobila, koji se grade u Kini za Hoegh Autoliners, započeo je ispitivanja prije isporuke i komercijalne uporabe u kolovozu. S kapacitetom od 9100 automobila, brod će biti najveći dosad izgrađen, a također će ga pokretati motori s mogućnošću korištenja više vrsta goriva te će moći koristiti LNG, metanol ili novi motor na amonijak. Projekt izgradnje brodova započeo je 2021., a kasnije je proširen s četiri na još osam brodova koje će sve graditi tvrtka China Merchants Heavy Industry. Tih 12 brodova bit će isporučeno do 2027. godine. Prvi brod, Hoegh Aurora započeo je probna ispitivanja krajem prošlog tjedna. Planirano je da provede 10 dana na Tihom oceanu istočno od Šangaja zbog testiranja.
Norveški vlasnik, Hoegh, javlja da su palube ojačane i da će poboljšani sustav unutarnjih rampi omogućiti prijevoz električnih vozila na svih 14 paluba. Brodovi su dizajnirani za automobile, za poljoprivredne strojeve i rudarsku opremu. Hoegh javlja da je surađivao s vodećim dobavljačima, da se pripremao za pogon na amonijak i goriva s niskim udjelom ugljika. Konstrukcijski je osigurana mogućnost ugradnje MAN-ovih revolucionarnih dvotaktnih motora na amonijak za koje se očekuje da će biti komercijalno dostupni 2026. godine. Posljednja četiri plovila klase Aurora bit će opremljena novim motorima. Sva će plovila također imati 1500 četvornih metara solarnih ploča na gornjoj palubi i bit će opremljena za korištenje energije s obale u luci.