Volkswagenov koncern odlučio je ozbiljno zagristi u posao s električnim vozilima, a zbog toga će prenamijeniti svoje dvije tvornice u Emdenu i Hannoveru. Cilj je da iz tih postrojenja prvi električni automobili izađu 2022. godine. U Emdenu Volkswagen proizvodi dvije limuzine srednje klase, nadaleko poznatog (i u Hrvatskoj omiljenog) Passata te njegovu sportskiju izvedenicu Arteona. Obzirom da prodaja oba vozila trpi zbog sve veće popularnosti SUV-ova i crossovera, a i odija prema dizleskim motorima, u VW-u su donijeli ovu hrabru poslovnu odluku.
U Hannoveru, pak, nastaju Tiguan, Amarok T6 i električni van Crafter. Naravno, svi ovi modeli bit će razmješteni u druge tvornice. Ako mislite da je to prva VW-ova investicija u proizvodnju električnih vozila, varate se. Njemački div već je potrošio milijardu eura na postrojenje u Zwickau, a prvo vozilo koje će ugledati svjetlo dana iz tog pogona je I.D., kompaktni ‘električar’ u klasi Golfa. Nakon toga iz Zwickaua će u svijet električni SUV, a i još neki modeli Audija i Seata. Dnevni kapacitet te tvornice bit će 1500 vozila.
Sve je dio Volkswagenove strategije transformacije proizvodnog programa, koja je ubrzana nakon otkrića da je njemački konglomerat preliberalno shvaćao testiranja emisije štetnih plinova na svojim dizelskim modelima u SAD-u, ali i drugim dijelovima svijeta. Prethodnu rečenicu shvatite kao eufemizam: znate i sami što se doista događalo te, za VW tmurne, 2015. godine.