Posljednja javna prometnica na svijetu na kojoj se vozi bez ograničenja brzine, njemački Autobahn, uskoro bi mogla izgubiti taj status. Zapravo, gotovo sigurno će ga izgubiti, a razlog nije sigurnost prometa nego – ekologija! Njemačka već godinama ništa ne čini na smanjenju emisija CO2 i dušikovih oksida u prometu i zbog toga bi mogla platiti visoke financijske penale Europskoj uniji. Djelomično je to i zbog toga što ta država štiti svoju autoindustriju koja dosad nije pokazivala velik interes spram električnih vozila. Sad se i to mijenja, a mijenja su i Njemačka. Počet će davati ozbiljnije subvencije na električne automobile, a razmišlja se i o ostalim mjerama. Jedna od njih je smanjenje brzine na autocestama zbog smanjenja emsija štetnih plinova. Na mnogim dionicama ona je sad neograničena, a predlaže se limit od 130 km/h.
Na prijedlozima radi Nacionalna platforma za budućnost mobilnosti, vladino tijelo. Nalazi te komisije bit će inkorporirani u zakonska rješenja. Inače, unatoč visokoj prometnoj kulturi, Nijemci obožavaju nesputanost koju im pruža Autobahn, a mnogi i koriste njegove dionice bez limita kako bi doista vozili – bez limita. Mnogi očekuju da bi odluka o reduciranju brzine mogla dovesti do prosvjeda.
Uskoro ograničenje 130 km/h na Autobahnu?!
Njemačka već godinama ne čini ništa na smanjenju emisija CO2 i dušikovih oksida u prometu i zbog toga bi mogla platiti visoke financijske penale Europskoj uniji