Uskoro ograničenje 130 km/h na Autobahnu?!

Njemačka već godinama ne čini ništa na smanjenju emisija CO2 i dušikovih oksida u prometu i zbog toga bi mogla platiti visoke financijske penale Europskoj uniji

Posljednja javna prometnica na svijetu na kojoj se vozi bez ograničenja brzine, njemački Autobahn, uskoro bi mogla izgubiti taj status. Zapravo, gotovo sigurno će ga izgubiti, a razlog nije sigurnost prometa nego – ekologija! Njemačka već godinama ništa ne čini na smanjenju emisija CO2 i dušikovih oksida u prometu i zbog toga bi mogla platiti visoke financijske penale Europskoj uniji. Djelomično je to i zbog toga što ta država štiti svoju autoindustriju koja dosad nije pokazivala velik interes spram električnih vozila. Sad se i to mijenja, a mijenja su i Njemačka. Počet će davati ozbiljnije subvencije na električne automobile, a razmišlja se i o ostalim mjerama. Jedna od njih je smanjenje brzine na autocestama zbog smanjenja emsija štetnih plinova. Na mnogim dionicama ona je sad neograničena, a predlaže se limit od 130 km/h.
Na prijedlozima radi Nacionalna platforma za budućnost mobilnosti, vladino tijelo. Nalazi te komisije bit će inkorporirani u zakonska rješenja. Inače, unatoč visokoj prometnoj kulturi, Nijemci obožavaju nesputanost koju im pruža Autobahn, a mnogi i koriste njegove dionice bez limita kako bi doista vozili – bez limita. Mnogi očekuju da bi odluka o reduciranju brzine mogla dovesti do prosvjeda.