Prošle godine kad je Tesla Motors imao najveću krizu u proizvodnji automobila, direktor tvrtke, Elon Musk, dosjetio se da konstruira drugu proizvodnu liniju u šatoru na parkiralištu tvrtke. Brže-bolje je podignut veliki montažni objekt, a Tesla Motors je stabilizirao proizvodnju, odnosno povećao broj proizvedenih Modela 3 (za 50 posto) kako bi utažio glad kupaca. Zbog toga je tvrtka prvi put iskazala profit u jednom godišnjem kvartalu (treći kvartal 2018.).
Šator je spasio Teslu, ali sad dolaze i manji problemi. Američka savezna država Kalifornija poslala je inspekciju u šator i ona je pronašla niz nepravilnosti: tvrtka nije tražila dozvolu za podizanje šatora, nije provela sigurnosnu inspekciju, a nasred šatora je i poveća rupa u asfaltu. Također, Tesla Motors nije educirao zaposlenike o procedurama evakuacije u slučaju nužde… Zbog svega toga proizvođač električnih automobila kažnjen je s 29.325 dolara. Iznos je gotovo simboličan, ali više bole javno objavljeni nalazi inspekcije o pronađenim nepravilnostima.
Tesla Motors već je imao problema s inspekcijama, a protiv ovog proizvođača vodi se i nekoliko postupaka. Liječnička ambulanta u sklopu tvornice u Freemontu nedavno je optužena da je prikrivala broj ozlijeđenih radnika prošle godine. Tesla Motors će pokušati osporiti posljednje nalaze inspekcije, odnosno žalit će se.
Kalifornija je kaznila Teslu zbog dvojbenih sigurnosnih standarda proizvodnje automobila u šatoru
Tesla Motors već je imao problema s inspekcijama, a protiv ovog proizvođača vodi se i nekoliko postupaka. Liječnička ambulanta u sklopu tvornice u Freemontu nedavno je optužena da je prikrivala broj ozlijeđenih radnika prošle godine