Električni automobili i polarne temperature su kao miševi i mačke ili američki predsjednik Donald Trump i ostatak svijeta – ne ljube se javno! Iznimno niske temperature u SAD-u, koje su se spuštale i do minus 30 stupnjeva stvorile su niz problema vlasnicima električnih vozila, a osobito onima koji su si priuštili Tesle. Kupac iz New Jerseya požalio se da mu je Model 3 preko noći izgubio oko 40 kilometara dometa. Ekstremne hladnoće imaju takav utjecaj na baterije – smanjuju im kapacitet. Potom, rekao je da je i u vožnji zbog hladnoće izgubio dodatnih 15-ak kilometara, zaključivši:
– Nisam platio 60 tisuća dolara da mi se baterija isprazni tako brzo.
Pad kapaciteta nije karakterističan samo za Teslu, s istom temom su se oglasili i drugi Amerikanci koji voze električni Nissan Leaf, Chevrolet Bolt…
Međutim, problem koji je imanentan samo Teslinim vozilima su ručke za otvaranje vrata. One su integrirane u vrata i potrebno ih je pritisnuti da bi iskočile van i potom ih uhvatiti te povući kako biste ušli u automobil. Međutim, radikalne hladnoće zaledile su ih pa one ne iskaču nego su čvrsto zabetonirane u vratima.
Funkcionalnost električnih automobila nije sporna, ali nije sporna ni njihova ranjivost u vremenskim uvjetima koji su danima paralizirali Ameriku.