Audijevi i Porscheovi inženjeri rastavili su jedan Teslin Model 3 i nije im se svidjelo što su pronašli

Jedan njemački magazin piše da su ih neugodno iznenadila napredna tehnološka rješenja na Teslinoj električnoj limuzini

Svaki veliki autoshow ima novinarske dane koji prethode danima kad je sajam otvoren za javnost. To je vrijeme velikih premijera, otkrivanja novih modela, nasmiješenih hostesa (osmijeh izblijedi nakon desetak dana stajanja na nogama) i gotovo svadbenog raspoloženja. Uglavnom, svaku premijeru prate stotine novinara, a kad se svjetla reflektora usmjere prema sljedećem otkrivanju novog proizvoda, na poprištu prethodnog ostane nekolicina ljudi. Oni imaju akreditacije kao i drugi novinari, ali teško da su iste struke. Da im bolje pogledate u taj komadić plastificiranog papira što im visi s vrata možda bi na njemu, u rubrici medij, pisalo Tokijski botaničar, Seulski aviomodelar, Pariški magazin za ljubitelje mliječnih proizvoda ili bi to bio neki drugi fantomski medij. Oni, naime, s novinarskom strukom nemaju veze i u Ženevi, Frankfurtu ili Parizu su s drugim ciljem – a to je legalna industrijska špijunaža. Predstavnici su proizvođača automobila, dodiruju materijale unutrašnjosti na novim konkurentskim modelima, hodaju s metrom, mjere zazore, dodiruju kvake, jednolično otvaraju i zatvaraju vrata ili liježu ispod vozila i opažaju najnovije trendove po pitanju ovjesa ili ispušnih sustava. Suparnike je najbolje proučavati direktno, organoleptički (minus – okus proizvoda), mjerenjem i drugim metodama, a sljedeći korak je jednostavno kupiti jedan automobil i rastaviti ga.
Njemački Manager-Magazin piše da su Audijevi i Porscheovi inženjeri učinili upravo to, kupili i rastavili električni Teslin Model 3 i nemalo su se iznenadili jer je krajnji proizvod napredan, a pritom i poprilično jeftin (osobito u Americi). Impresionirao ih je tehnološki dizajn baterija, koje Tesla proizvodi u suradnji s Panasonicom te niski troškovi proizvodnje.. U Audiju tvrde da moraju prodati čak 600.000 SUV-ova e-tron da bi taj model bio profitabilan, a to će biti izazovan cilj. Zbog toga, navodno, čak planiraju revidirati premium platformu za električna vozila.