BMW pokazuje mišiće s M izvedbama X3 i X4

Ispod poklopca motora ovih blizanaca nalazi se 3,0-litarski linijski šestcilindrični motor s dva turbo punjača, podešen na 473 konjske snage uz 600 Nm okretnog momenta

Novi X3 M i X4 M su tu, svaki s pregršt konjskih snaga ispod poklopca motora, kao i s nadograđenim ovjesom. Prvi korak u stvaranju pravog M stroja je dodavanje snage, a BMW tu nikada ne razočara. Ispod poklopca motora ovih blizanaca nalazi se 3,0-litarski linijski šestcilindrični motor s dva turbo punjača, podešen na 473 konjske snage uz 600 Nm okretnog momenta. BMW će ponuditi i Performace verziju oba modela koja će imati 503 KS. Prema proizvođaču, to je dovoljno da do 100 km/h stignete za četiri sekunde. Najveća brzina im je ograničena na 250 km/h, osim ako ne odaberete opcijski paket M koji nema ograničenja. U tom slučaju, maksimalna brzina je 280 km/h.
Bez obzira na opremu, motor prenosi snagu preko M Steptronic mjenjača sa osam brzina koji nudi i poluautomatski način mijenjanja brzina. Pogon u M xDriveu je naravno na svim kotačima standardan, a poboljšan je s nekoliko načina vožnje koji uključuju postavku raspodjele snage i koja se u cijelosti može usmjeriti moment na prednje ili zadnje kotače. Ostali načini rada kao što je M Dynamic mogu varirati postavke za svakodnevnu vožnju ili za savršeno prianjanje.
Da bi se bolje nosili s tolikom snagom, podvozje modela X3 / X4 dobilo je i dodatno učvršćenje radi povećanja torzijske krutosti. Komponente ovjesa dobile su još jače ležajeve i poprečene stabilizatore. Elektronski upravljani ovjes ima tri načina rada: Comfort, Sport i Sport +. Unaprijeđene su i kočnice na M modelima koje su sada 15,6 inča naprijed i 14,6 u stražnjem dijelu, a sve to dolazi i na novim 20-inčnim kotačima.
Mišićavi izgled karoserije pomaže u vizualnom razdvajanju izdanja od ostatka game. M blizanci također dobivaju krovni spojler na stražnjem poklopcuBMW najavljuje da će proizvodnja početi u proizvodnom pogonu u američkom Spartanburgu u travnju ove godine.