Europska komisija odlučila je ozbiljno se pozabaviti kineskim čeličnim naplatcima za automobile jer postoje sumnje da izvoznik dampira cijene, odnosno da prodaje svoju robu prejefitno. Navodno je kineskim proizvođačima interes postići što veći tržišni udjel pa i uz početne gubitke. Posljedično, europski proizvođači bi bili prisiljeni prestati s proizvodnjom pa bi kineski opet povisili cijenu. Zbog kapaciteta koji su veći od potražnje, EU je ionako uvela restrikcije na uvoz određenih vrsta čelika, ali dosad se nije bavila naplatcima. Tržište čeličnih naplataka u Europskoj uniji vrijedno je oko 1.5 milijardi eura pa je jasno zbog čega se bune veliki europski proizvođači (za usporedbu tržište aluminijskih naplataka vrijedno je još većih 4.5 milijardi eura). Na kraju istrage, pokažu li se sumnje o dampiranju cijena točnima, uvoznu kinesku robu čekaju dodatni financijski nameti.
EU istražuje kineske čelične naplatke: Prejeftini su!
Autor: R. I. Objavljeno: 15.02.2019.
Tržište čeličnih naplataka u Europskoj uniji vrijedno je oko 1.5 milijardi eura pa je jasno zbog čega se bune veliki europski proizvođači
Na cesti
Kina kontrolira gotovo cijelu industriju električnih vozila!
Lijepi električni automobili samo završnica proizvodnog procesa, a u onim početnim fazama još je mnogo pitanja. Poput onoga o ključnim sirovinama, kobaltu i litiju, čija cijena raste
Na cesti
Kina: Automobilska velesila bez velike tradicije! Kako je sve počelo?!
Kina je danas najveći svjetski proizvođač i ujedno konzument automobila. Povijesno gledajući, o evoluciji automobila Kinezi su morali učiti kupujući tuđe klasike