S novim Focusom dolaze i sportske verzije, a prva je ST. Dakle, Fordov kompakt dobio je dva moćna motora, uz koja idu i skraćivanje ovjesa za 10 milimetara te ukrućivanje amortizera za pet posto sprijeda i 13 posto straga. Pogon je na prednje kotače, a tu je i električna blokada diferencijala (prebacuje do 100 posto momenta na kotač koji ima najviše gripa).
Prvi motor je 2,3-litreni turbobenzinac sa 276 KS i 420 Nm okretnog mometa. Ubrzanje do 100 km/h je za manje od šest sekundi. Ovaj agregat ima i tzv. anti-lag funkciju – kad vozač podigne nogu s papučice gasa, pritisak u turbo punjaču i dalje ostaje visok. S novim pritiskanjem papučice odziv motora je mnogo bolji. Drugi motor je turbodizelski 2,0 sa 187 KS i 400 Nm. Focus ST dostupan je kao berlina i karavan. Mjenjači su šestbrzinski ručni i sedambrzinski automatski (dotupan samo za benzinsku verziju)
Novi Ford Focus ST donosi više snage, ali i zanimljivih tehnoloških rješenja
Pogon je na prednje kotače, a tu je i električna blokada diferencijala, koja prebacuje do 100 posto momenta na kotač koji ima najviše gripa