Renault je predstavio novi Clio, a Peugeot je brzo posegnuo za svojim adutom – novim 208. Sprijeda je vidljiv vizualni potpis sličan većoj limuzini 508, a stražnja svjetla bi mogla biti slična modelu 3008. Barem se tako čini na špijunskim fotografijama.
Unutrašnjost 208 je moderna, s velikim ekranom na središnjoj konzoli te digitalnom instrumentnom pločom. Piano funkcijske tipke su preuzete s drugih Peugeotovih modela. Dizajnersko rješenje ručice automatskog mjenjača je kao na modelu 3008/5008.
Benzinski trocilindrični motor obujma 1,2 litre rastezljiv je poput gume za žvakanje i bit će ga moguće konfigurirati u verzijama od 74 (samo ručni mjenjač s pet stupnjeva), 99 i 128 KS – posljednje dvije inačice dostupne su s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva ili automatskim mjenjačem s osam stupnjeva. Peugeot će zadržati i dizelski motor, u ovom slučaju 1,5-litreni sa 99 KS. Njega ćete moći nabaviti samo s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva. S novim 208 dolazi i električna verzija sa 134 KS, koja će do 100 km/h ubrzati za 8,1 sekundu.
Paket baterija (50 kWh) instaliran je ispod prtljažnika pa njegov obujam nije smanjen u odnosu na druge verzije i iznosi ne osobito raskošnih 220 litara. S jednim punjenjem baterija trebali biste prijeći oko 350 kilometara po WLTP ciklusu mjerenja, a Peugeot jamči da ćete za osam godina ili 160.000 kilometara i dalje imati 70 posto kapaciteta baterije.