Javili su se iz Volva i tvrde da su u njihovim automobilima podjednako sigurni muškarci i žene, odnosno tvrde da vozila opremaju tako da u prometnoj nesreći svi budu jednako sigurni. Zbog čega su se javili s takvom idejom? Naime, još je studija Centra za primijenjenu biomehaniku Sveučilišta Virginija dokazala zaključila da će u 47 posto slučajeva žene koje su vezane sigurnosnim pojasom imati veću vjerojatnost teškog ozljeđivanja u prometnim nesrećama u odnosu na muškarce koji su vezani. Ovo, naravno, nije tekst protiv vezanja sigurnosnog pojasa jer ćete s njim biti sigurniji u prometu nego rezultat istraživanja govori da su žene, zbog svoje građe, izloženije ozljeđivanju od muškaraca. Posebni izvještaj Američke nacionalne organizacije za cestovnu sigurnost iz 2013. godine naglašava da je vjerojatnost da će žene poginuti u prometnoj nesreći 17 posto veća u komparaciji s muškarcima.
Razlozi? Građa ligamenta i mišića, veličina i oblik kostiju su temeljne razlike između žena i muškaraca. Postoji još jedan – prosječna testna lutka – bazirana je na prosječnom muškarcu-vozaču i svi parametri pri testiranju vozila, odnosno parametri sigurnosti uglavnom se programiraju po toj prosječnoj vrijednosti. Nerijetko se i položaj sjedenja razlikuje, odnosno žene-vozačice bliže su upravljaču što je, također, jedna od opasnosti pri frontalnim sudarima.
U Volvu, pak, tvrde da od 1970. godine prikupljaju podatke o sudarima i da konstruiraju automobile te sve sustave pasivne sigurnosti imajući u vidu oba spola. Također, naglasili su da su u njihovim automobilima svi podjednako sigurni, a u crash testovima koriste sve oblike lutaka (lutke koje simuliraju muškarce i žene svih visina pa čak i trudnice). Međutim, nisu objavili brojke, odnosno statistike u sudarima.
Žene će prije stradati u prometnim nesrećama nego muškarci?!
Posebni izvještaj Američke nacionalne organizacije za cestovnu sigurnost iz 2013. godine naglašava da je vjerojatnost da će žene poginuti u prometnoj nesreći 17 posto veća u komparaciji s muškarcima