Nissan ima gradacije svog sustava pomoći vozaču. Trenutna iteracija je početna, ProPilot 1, i ne razlikuje se od drugih sistema koji postoje na tržištu. Uglavnom, sustav zadržava vozilo u prometnom traku u vožnji, ali je nužno da vozač drži ruke na upravljaču.
Nissan je sad predstavio ProPilot 2.0 – s novim sustavom vozači će moći podići ruke s upravljača i on će samostalno upravljati vozilima na autocesti. Kako kažu u Nissanu, od rampe do rampe. Tvrde u Nissanu da će drugima biti teško preskočiti ih u ovoj tehnologiji. Uglavnom, sustav koristi sedam kamera, pet radarskih senzora i 12 sonara, a jedan od ključnih dijelova sustava je i 3D navigacija visoke rezolucije. Od svih tih senzora jedan je i onaj koji monitorira vozača – njemu nije dozvoljeno da zadrijema…
ProPilot 2.0 krenut će u Japanu i vozač će morati intervenirati kad automobil ide iz jednog u drugi prometni trak. Naime, japanski propisi su takvi, premda u Nissanu tvrde da njihov sustav bez problema može promijeniti prometni trak. Zasad će 2.0 biti ugrađen samo u Nissan Skyline, koji se prodaje u Japanu. Naime, precizne 3D karte izrađene su samo za tu državu. To je napredno digitalno mapiranje koje omogućuje precizno pozicioniranje automobila na cesti, uz pogrešku od nekoliko centimetara.