Kao i svi važni proizvođači automobila, BMW se priprema za budućnost koja mu neće donositi zaradu – električne automobile. Baterije su skupe, marže male, a održavanje kao u servisu švicarskih satova pred zatvaranjem (jer nema klijenata). Od tog se posla neće zaraditi, nema turbo punjača, gomile pokrentih dijelova koji se habaju, ulja za motor… Imat će BMW uskoro mnogo električnih automobila, ali Bavarci predviđaju da će ta flota automobila 2025. godine činiti oko 30 posto prodaje (električna vozila i plug-in hibridi). Ostalo će biti dobri stari dizelaši i benzinci. Štoviše, u BMW-u predviđaju da će benzinci ostati u prodaji još 20 godina, a dizelaši 30 godina.
– Velika područja bez infrastrukture za punjenje električne energije, poput Rusije te većeg dijela Kine i dalje će se oslanjati na benzince i dizelaše – rekao je Klaus Froelich, član Upravog odbora BMW-a zadužen za razvoj.
– Precijenjen je prijelaz na električna vozila. Ona su preskupa zbog sirovina za baterije, a mogla bi biti još skuplja.
BMW procjenjuje da će zbog strogih emisijskih propisa morati ukidati male dizelske motore (1,5 l) te benzinski V12 motor. Snažni 4,4-litreni V8 vjerojatno će ostati, ali zbog jednog tehničkog razloga.
– Kad na šestcilindrični motor apliciramo elektromotor u plug-in hibridnoj varijanti, taj sustav ima 680 KS i toliko momenta da može uništiti bilo koji mjenjač.
BMW planira raditi na poboljšanjima V8 i tom motoru dodati blažu hibridnu konfiguraciju.