Veliki automobilski koncerni gospodare svijetom. Bez okrupnjavanja samostalni proizvođači teško će preživjeti visoke razvojne troškove električnih automobila i sve tržišne izazove. Pogledajte tko u portfelju ima druge brendove i marke.
BMW-ova grupa
BMW, Mini, Rolls-Royce i BMW Motorrad
Daimler AG
Mercedes-Benz, Smart, Mercedes-Benz Trucks, Freightliner, Fuso, Western Star, Bharatbenz (India), Mercedes-Benz Vans, Mercedes-Benz Buses, Setra, Thomas Built
Fiat Chrysler Automobiles
Fiat, Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Alfa Romeo, Fiat Professional, Lancia, Maserati
Ford
Ford, Lincoln
General Motors
Autobaojun (Kina), Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Holden, Jiefang (Kina, komercijalna vozila), Wuling (Kina)
Honda
Honda, Acura
Hyundai Motor Company
Hyundai, Kia, Genesis
PSA
Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall
Renault-Nissan-Mitsubishi
Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Alpine, Infiniti, Datsun, Lada, Renault-Samsung, Venucia (Kina)
Toyota Group
Toyota, Lexus, Hino (komercijalna vozila), Daihatsu
Nedavno je Toyota kupila 5 posto Suzukija te planira kupiti 20 posto Subarua
Volkswagen
Volkswagen, Audi, Bentley, Bugati, Lamborghini, Porsche, Seat, Škoda, MAN, Scania, Volkswagen Commercial Vehicles, Ducati
Tata (Indija)
Tata, Jaguar Land Rover, Tata Daewoo (komercijalna vozila)
Zheijang Geely (Kina)
Geely Auto, Volvo, Lotus, Proton, London EV Company, Polestar, Link & Co, Yuan Cheng Auto (komercijalna vozila), Terrafugia (leteći taksi)