Obnovljeni Passat došao je u Hrvatsku. S novom logotipom i novim ambicijama. Ako je ovaj, novi Passat dizajnerski ostao gotovo isti automobil, tehnološki je on unaprijeđen.Prvo, dostupna su sjajna Matrix svjetla, koja imaju mogućnost podešavanja dugog snopa ovisno o automobilima koji vam dolaze ususret.
Također, Passat je opremljen brojnim novim sustavima, a jedan od njih je automatizirana vožnja na autocesti do brzine od 210 km/h. Ugrađen je i elektromehanički servo uređaj kočnice (prije je to imao samo model GTE) za kvalitetnije i brže kočenje. Benzinski motori su novi sa 150, 190 i 272 KS, a dizelaši su sa 120, 150, 190 i 240 KS. Najprodavaniji TDI, onaj sa 150 KS, sad je unaprijeđen i emitira 10 g/km CO2 manje nego prije. Promjena ima i kod plug-in hibrida GTE pa sad po NEDC ciklusu može prijeći 70 kilometara samo na struju (prije redizajna to je bilo 50 km).
Početna cijena za dobro opremljeni model s 1,5-litrenim benzincem (150 KS) je 217.223 kune. U serijskoj opremi s tim modelom su automatsko održavanje razmaka ACC, Lane Assist, Traffic Jam Assist, Front Assist, parkirni senzori, LED glavna svjetla, automatski klima uređaj… U nas će sigurno najprodavaniji biti dizelaš sa 150 KS i ručnim mjenjačem te za njega treba izdvojiti 240.943 kune, a oprema je ista kao i kod benzinca.