Njemačko tržište automobila: Dizelaši ne posustaju, raste im prodaja!

Ukupni udjel novih dizelskih vozila u listopadu bio je 30.9 posto. Benzinci drže 57.7. posto, hibridi 9.3 posto, a električna vozila 1.7 posto

Njemačko tržište automobila nama je najznakovitije jer je jedno od najkonvencionalnijih. Za razliku od Norveške koja stimulira električne automobile i destimulira sve ostale, u dobroj staroj Njemačkoj zakoni su još konzervativni, a radi se i o najvećem europskom tržištu. Uglavnom, ono što se danas kupi kao novo u Münchenu ili Frankfurtu, za pet do deset godina će put Bugarske, Rumunjske, Hrvatske (slobodno nastavite niz drugim državama iz istoka Europe)…

U listopadu je njemačko tržište raslo 13 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, a razlog tome je i kaos s WLTP testiranjima 2018., koji je kupcima uskratio brojne modele automobila. Dakle, u listopadu 2019. prodano je ukupno 284.593 vozila, a najznakovitiji je rast prodaje dizelskih vozila – i to za 9.6 posto u odnosnu na isto razdoblje prošle godine. Unatoč činjenici da su dizelaši pod velikim povećalom javnosti te da se starijim modelima zbog onečišćenja zraka priječi ulazak u središta gradova, kupcima su oni i dalje zanimljivi. Ukupni udjel novih dizelskih vozila u listopadu bio je 30.9 posto. Benzinci drže 57.7. posto, hibridi 9.3 posto, a električna vozila 1.7 posto.