Direktor razvoja BMW-a Klaus Frolich upravo je objavio kakav će biti razvojni put ove premium marke. Sve više se raspravlja o elektrifikaciji, ali motori s unutrašnjom sagorijevanjem neće nestati. Dapače, Frolich je najavio da će četverocilindrični i šestcilindrični dizelaši biti dostupni još dvadeset godina, a benzinci u sljedećih 30 godina.
Kao što smo već prije najavili, trolitreni dizelaš s četiri turbo punjača polako će nestati iz proizvodnje, ali će ostati varijante s jednim i dva turbo punjača. Također, prestat će i proizvodnja 1,5-litrenog trocilindričnog dizelaša. Frolich ja najavio brzi kraj V12 motora (za seriju 7), koji se BMW-u više ne isplati jer ih proizvodi tek nekoliko tisuća godišnje. Također, direktor razvoja BMW-a najavljuje da se razmatra sudbina legendarnog 4.4-litrenog V8 biturbo motora iz M5 i velikih SUV-ova: hibridna konfiguracija sa šestcilindričnim benzincem ima toliko snage i momenta da može “uništiti mnoge mjenjače”. Protom dolazi i s mnogo nižim emisijama. Sve to čini V8 motor zastarjelim.
Kaže Frolich da će BMW-ovi plug-in hibridi uskoro imati domet od 120 kilometara samo na struju i da će limuzina i4 biti serija 3 na električni pogon…