Malo ljepljive trake na znaku ograničenja brzina od 35 milja na sat (56 km/h) može prouzročiti kaos – barem su to dokazali stručnjaci za računalnu sigurnost iz McAfeeja. Oni se bave kompleksnim sustavima zaštite računala, ali u ovom slučaju pokazali su da i najmanja promjena na prometnom znaku može zbuniti Teslin Autopilot, sustav pomoći vozačima, koji pak mnogi od njih doista koriste kao autopilot, odnosno prepuštaju mu da radi sve umjesto njih u vožnji, a oni spavaju, odmaraju, čeprkaju po mobitelu…
Stručnjaci iz Mcafeeja na brojku tri zalijepili su jednu crnu trakicu (tamo gdje se spajaju dva luka) i kamera u Modelu S to je prepoznala kao ograničenje brzine 85 milja na sat (136 km/h), a ono se pojavilo i na instrumentnoj ploči. Automobil je počeo ubrzavati…
U Tesline Modele X i S ugrađena je Mobile EyeQ3 kamera, koja procesira znakove i ograničenja. Što pokazuje ovaj eksperiment? Da su sustavi pomoći vozaču osjetljivi i na najmanje promjene i da bi netko zlonamjeran mogao napraviti kaos na cestama uz vrlo malo truda…