Njemački novinari vozili su novu Škodu Octaviju: Stabilna, udobna i tiha!

Navodi se da je Octavia gotovo jednako dugačka kao klasu veći automobili (Audi A4), a opet je praktičnija, unutrašnjost je doista ogromna te se isto odnosi i na volumen prtljažnika koji se prostire na 640 litara

Kolege iz Njemačke imali su priliku voziti Škodu Octaviju prije nego što su sve prezentacije i aktivnosti proizvođača automobila prestale. Donosimo vam njihove dojmove o novom vozilu koje je iznimno popularno u Hrvatskoj.
Britanski Autoexpress očigledno je iskoristio izvještaj sestrinskog njemačkog Auto Bilda i piše: bravo, Škoda. Češka tvrtka ugrabila je najnoviju tehnologiju VW grupe i izgradila ultra moderan i poželjan automobil,  koji je najveći u svojoj klasi. Škoda je postigla mala poboljšanja u svakom području, a u kombinaciji s njima nastaje automobil koji bi trebao ostati na vrhu svog segmenta.
Octavia je 50 mm šira i 3 mm viša nego prije. Kolege iz Autoexpressa hvale unutrašnjost koja je luksuznija od prethodne generacije. Kao i kod Golfa, ispod touchscreena je posebna osjetljiva površina – samo pomoću poteza prsta lijev-desno možete namještati zvuk.


U vožnji je testirana 2,0 TDI verzija sa 150 KS, DSG mjenjačem te adaptivnim ovjesom čija opcija Comfort omogućuje kvalitetno upijanje neravnina na cestama. Octavia je i iznimno tih automobil. Navodi se da je Octavia gotovo jednako dugačka kao klasu veći automobili (Audi A4), a opet je praktičnija, unutrašnjost je doista ogromna te se isto odnosi i na volumen prtljažnika koji se prostire na 640 litara. Škoda Octavia dobila je ocjenu 4 i pol zvjezdica od ukupnih pet.


Kolege iz njemačkog Focusa napominju da Škoda Octavia ima novi dizelski motor, koji dolazi s dva katalizatorska sustava, odnosno AdBlue tekućina se ubrizgava u dva dijela. Tako su osigurane minimalne emisije dušikovih oksida.
Novinar hvali upravljivost i udobnost, odnosno stabilnost, odsustvo podupravljanja te precizniji upravljač. Prosječna potrošnja na testnoj ruti bila je oko 3.7 litara dizela, a pri nešto bržoj vožnji popela se na 5.8 litara.
Testni model s 2,0 TDI motorom i visokom raznim opremljenosti koštao je 34.770 eura. Dojam novinara Focusa je da se radi o odličnom vozilu, ali i da je cijena dosta visoka.