Ako biste opisali logotip proizvođača automobila koji ima žuti štit s propetim konjem, mislim da je prilično sigurno da bi svi pomislili na Ferrarijev logo, jer to i jest Ferrarijev logo. Ali to je i logo jednog malog proizvođača automobila za kojeg vjerojatno nikad niste čuli.
Radi se njemačkoj tvrtki koja se zove Steinwinter, a sami možete procijeniti sličnost logotipa. Steinwinter je bio izbor za ljude koji su željeli automobile poput Fiata 500 ili Fiata 126, ali s još slabijim motorom od 0,25 l.
Od 1969. do 1987. godine Steinwinter je automobile s dvotaktnim motorima od 13.5 (neki izvori kažu s 15) konjskih snaga i 250 ccm, a nešto noviji 250L imao je četverotaktni motor. Steinwinter je ponudio i gradski automobilčić koji je bio dostupan čak i za one bez vozačke dozvole, a zvao se Junior 50 (motor od 50 kubika).
Bilo je tu i modernih ideja poput Steinwinter Supercarga, revolucionarnog novog koncepta dizajna teretnih vozila s prikolicom. Manfred Steinwinter bio je istoimeni inženjer koji je smislio taj koncept.
Neobično sličan logotip Ferrarijevom ima Steinwinter, ali logo nije ukraden. Prije se može reći da su „ukrali“ s grba grada Stuttgarta u Njemačkoj (na slici).
Ipak nemoguće je ne primijetiti sličnost Ferrarijevog logotipa i grba Stuttgarta. Ferrarijev logotip potječe od simbola grofa Francesca Baracce, talijanskog pilota u Prvom svjetskom ratu, koji je imao simbol konja nacrtan na svom avionu. Kažu da žuta boja dolazi od boje povezane s gradom Modena, ali postoji i priča da je Baracca uzeo simbol iz grba iz Stuttgarta, koji je vidio na srušenom zrakoplovu njemačkog pilota.