O tome kako će izgledati zračni prijevoz u vrijeme pandemije koronavirusa još se raspravlja, a proizvođači opreme dobili su zadatak kreirati svoje rješenja. Famozna socijalna distanca glavni je preduvjet. Nagađa se da bi zbog smanjenja broja putnika u avionima, odnosno zabrane sjedenja u srednjoj fotelji, mogla porasti cijena karata…
Aviointeriors, tvrtka koja se bavi dizajniranjem i proizvodnjom sjedala za zrakoplove, dala je svoj prijedlog novog rasporeda sjedenja u ekonomskoj klasi. Broj mjesta ne bi bio smanjen, a socijalna distanca bi bila osigurana pleksiglasom.
Ponuđena su dva rješenja, jedno s klupom na kojoj je srednje sjedalo okrenuto u suprotnom smjeru, a sve putnike dodatno dijeli pleksiglas. Ovaj raspored jedino ne bi bio moguć u redovima u kojima su izlazi za nuždu. Ovo dizajnersko rješenje ići će u proizvodnju za šest mjeseci, ako znanstvenici ne pronađu cjepivo za koronavirus, odnosno Aviointeriors će ga isporučivati svim aviokompanijama koje naruče ovakve sjedalice.
Drugo rješenje je mnogo jednostavnije i uključuje samo umetke od pleksiglasa između sjedala, u visini glava putnika. Za opremanje kabina zrakoplova trebat će manje od tri mjeseca.