Kia Rio ostala je manje-više ista, odnosno dizajnerski gotovo da i nije mijenjana, ali je zato tu nekoliko tehnoloških noviteta. Narastao je ekran infotainmenta u kabini (na 8 inča), ali su zanimljivije promjene s motorima. Naime, 1,0-litreni turbobenzinac sa 120 KS dobio je blagu hibridnu opciju koja smanjuje potrošnju goriva. Generator ima funkciju alternatora i elektromotora i remenom je spojen na radilicu motora. S kočenjima ili spuštanjima na nizbrdicama on generira struju koja se kasnije koristi u ubrzanjima.
Uz taj motor je, uz šeststupanjski automatik, dostupan i ručni mjenjač iMT, koji ima by-wire spojku. Ona će automatski gasiti motor prilikom zaustavljanja vozila – mnogo ranije nego što je to bio slučaj sa start/stop funkcijom.
U ponudi će biti i 1,0-litreni turbobenzinac sa 100 KS te 1,25 atmosferski benzinac s 84 KS. Jamstvo je sedam godina ili 150.000 kilometara. Dolazak novog Ria na tržište očekuje se tijekom ljeta.