Nama najpoznatiji sustav koji mjeri prosječnu brzinu na dionicama cesta je talijanski Tutor, koji funkcionira na autocestama u toj državi. Sličan tip kamera u uporabi je i na austrijskim autocestama. Sad se sve pokrenulo i u Njemačkoj. Prvi nacionalni radar za kontrolu brzine na dionici autoceste južno od Hannovera u zakonskoj je upotrebi. Sada bi takva tehnologija uskoro mogla biti korištena posvuda.
Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastave ubrzavati trebala bi postati prošlost s upotrebom novog radarskog sustava koji bi mjerio vaše prosječno vrijeme na određenoj ruti ceste.
Prva dionica radarskog sustava, koja se nalazi južno od iz Hanovera, trebala bi spriječiti ovakvo ponašanje i učiniti ga beskorisnim. Ovakav sustav nadzora brzine od sada je i zakonski odobren, ali nisu svi previše oduševljeni s njim. Tu se prije svega ističu vozači, pobornici zaštite podataka pa čak i Njemački autoklub ADAC.
Prvi radar koji mjeri prosječnu brzinu je odobren nakon dugotrajnih pravnih sporova.Presuda Višeg upravnog suda u Lüneburgu stoga je konačna. To znači da bi i druge savezne države sada mogle koristiti istu tehnologiju na prikladnim rutama.