Europska komisija tražila je redukciju stakleničkih plinova za 55 posto do 2030. godine u odnosu na 1990. godinu. No, Europski parlament otišao je korak dalje i usvojio 60-postotno smanjenje i to s 352 glasa za prijedlog i 326 protiv.
Što to konkretno znači? Velike promjene u industrijskoj proizvodnji, koja će morati emitirati manje CO2 i drugih plinova, ali i ogromne promjene u automobilskoj industriji. S ovim mjerama proizvođači automobila će morati drastično sniziti razinu CO2, koju emitiraju njihovi automobili, a to neće biti moguće bez ukidanja brojnih benzinskih i dizelskih modela te implementacije električnih motora. Trenutno raspoloženje nije naklonjeno ni plug-in hibridima jer se iz mnogih institucija čuje da ih vozači uglavnom ne pune strujom i koriste ih kao klasične hibride – što, opet, rezultira višim emisijama CO2 i drugih stakleničkih plinova.
O ovoj odluci Europsko parlamenta slijedi još rasprava u svakoj od zemalja članica, ali izglasani prijedlog jasno definira kojim putom će krenuti EU.