Veliki projekt: Izgradnja najdužeg automobilsko-željezničkog tunela na svijetu započinje i s njemačke strane!

Projekt predviđa troškove od 7.1 milijardu eura, a sufinancijer je Europska unija

Izgradnja najdužeg automobilsko-željezničkog tunela na svijetu, planirana između Njemačke i Danske, također može započeti s njemačke strane. Savezni upravni sud u Leipzigu dao je danas konačno odobrenje odbivši prigovore konzervatora i trajektnih tvrtki. Najglasniji su bili iz njemačke organizacije za zaštitu prirode Nabu, iz koje su tvrdili da je tunel štetan za ekosustav u Baltičkom moru. Čekajući ishod suđenja, Nijemci nisu odredili datum početka građevinskih radova na tunelu, dok su Danci započeli s radovima prošlog mjeseca, a sada će izgradnja krenuti i s njemačke strane, za koju se očekuje da bude pokrenuta u siječnju.

Projekt predviđa troškove od 7.1 milijardu eura, a sufinancijer je Europska unija. Osamnaest kilometara duga tunelska (podmorska) veza ispod pojasa Fehmarn trebala bi značajno smanjiti vrijeme putovanja između te dvije države (na toj lokaciji) od 2029. godine. Sada prelazak trajektom traje sat vremena, dok će kada tunel bude gotov put s vlakom trajati samo 10 minuta.