Komercijalno zrakoplovstvo proizvelo je 915 milijuna tona ugljičnih ispušnih plinova prošle godine, ali industrija radi na tome da se ta vrijednost smanji. Zapravo, mnogi glavni igrači imaju za cilj prepoloviti emisije do 2050. u odnosu na 2005. godinu.
Smanjivanje emisija ugljika povezanih sa zrakoplovstvom nije lak zadatak, ali dio rješenja krije se u novim gorivima. Nedavno je zračni teretni prijevoznik Atlas Air Worldwide proveo probni let iz Zaragoze u Španjolskoj u Mexico City s Boeingom 747-400F pogonjenim mješavinom održivog zrakoplovnog goriva, nazivanog SAF, i tradicionalnog goriva Jet A-1. Smjesa je razvijena s Exolumom i sadržavala je približno 2,33% SAF-a. To možda nije velika količina, ali pokazivanje učinkovitosti čak i pri malim postocima rezultiralo bi velikim padom ukupnih emisija za industriju u cjelini. Što se tiče SAF-a u gorivu, on se dobivao iz svježeg biljnog ulja.
SAF ima do 80 posto niže emisije ugljikovih plinova od klasičnih goriva.