Berlin želi smanjiti automobilski promet do kraja desetljeća i prilagoditi se biciklistima i pješacima. Takav scenarij predviđen je urbanističkim planom razvoja mobilnosti i prometa od strane lokalne voditeljice prometnog ureda Regine Günther, koji je Parlament odobrio. Međutim, političarka nije uspjela sa svojim planom da zatvori grad za automobile s dizelskim i benzinskim motorima.
Gradski plan predviđa povećanje udjela autobusa, vlakova, pješaka i bicikala na udaljenostima koje se prelaze sa današnjih 74 posto na najmanje 82 posto 2030., i na štetu automobilskog prometa. Detaljnije, 23 posto treba činiti biciklistički promet, 29 posto lokalni javni prijevoz i 30 posto pješački promet.
Kako bi se postigli ovi ciljevi, cestovni prostor će se preraspodijeliti pa će područja koja su prije bila rezervirana za parkirane automobile u budućnosti biti od koristi ostalim sudionicima u prometu, najavila je Günther.
Međutim, plan je izazvao spor između koalicijskih partnera oko zone u kojoj bi bio zabranjen promet dizelskih i benzinskih vozila. Günther se borila da dopusti da se unutar prstena S-Bahna voze samo automobili bez emisija do 2030. godine, a cijelim Berlinom do 2035. U novom urbanističkom planu razvoja, međutim, više se ne spominju godišnje brojke. Prema berlinskim medijima, odluka je propala zbog veta stranke SPD, koja je dio vladajuće većine.