Toyota ne odustaje pogona vodik premda se čini da trenutno uvjerljivo pobjeđuju električna vozila. Japanski div upravo je predstavio turbo motor na vodik, koji za razliku od ostalih automobila na vodik ne koristi tehnologiju gorivih ćelija (te električni motor) nego gotovo klasični benzinski motor s cilindrima, klipnjačama, radilicom, ventilima. Tu je čak i turbo punjač.
Novi trocilindrični Toyotin motor prvu će primjenu imati u japanskom prvenstvu 24 sata, odnosno bit će ugrađen u trkaću Toyotu Corollu.
U Toyoti kažu da će emisije štetnih plinova biti gotovo na nuli. Jedino malo onečišćenje nastat će spaljivanjem motornog ulja u motoru. Također, zvuk motora bit će sličan benzincu, a odziv će biti mnogo bolji jer je vodik zapaljiviji od klasičnih goriva, benzina i dizela.
Zasad je mnogo upitnika iza ovog eksperimenta, ali Toyota se ne igra s neprovjerenim rješenjima. Je li ovo dugoočekivani spas za motore s unutarnjim sagorijevanjem? Vrijeme će pokazati, još je mnogo prepreka koje ovaj motor mora prijeći…