Očekuje se da će Europska unija danas objaviti nove emisijske ciljeve CO2 koji će onemogućiti prodaju vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem od 2035. Francuska i njemačka vlada svim snagama pokušavaju odgoditi ovu mjeru. Europska unija ne krije da želi ubrzati smanjenje emisije CO2. To, između ostalog, znači da je na dnevnom redu ubrzano uvođenje električne mobilnosti. Međutim, nisu sve zemlje jednako sretne zbog toga.
Francuska i Njemačka dvije su europske zemlje s najvećom automobilskom industrijom. Stoga te dvije zemlje pokušavaju spriječiti uvođenje novih europskih emisijskih standarda. Očekuje se da će Europska unija planove za to dovršiti danas ili kasnije ovog tjedna. Do 2030. ukupne emisije CO2 trebale bi pasti za 55 do 65 posto u odnosu na 1990., a do 2035. trebale bi doseći nulu za automobile.
Potonja odluka ne odgovara Francuskoj i Njemačkoj koje bi radije vidjeli da se cilj pomakne prema 2040. Francuska podržava cilj od 55 posto emisija CO2 do 2030. godine, ali želi da hibridi mogu duže ostati na tržištu. Oni se uglavnom boje da će zabrana motora s unutarnjim izgaranjem – što zapravo znači 0 grama emisije CO2 u 2035. godini – prouzročiti brojne gubitke radnih mjesta jer je proizvodnja električnih vozila manje radno intenzivna.
S druge strane, većina ostalih država EU podržava strože mjere, a oglasila se i predsjednica Europske komisije Ursula von der Leyen, koja tvrdi da se ide prema najavljenim ciljevima.