Električni automobili ne gore češće nego benzinci i dizelaši, ali njihovi požari traju mnogo duže i zahtijevaju više brige. Da biste ugasali automobil s motorom s unutarnjim sagorijevanjem u prosjeku je potrebno oko 500 litara vode. Za isti proces na električnom vozilu treba oko 10.000 litara vode. Pritom se električna vozila moraju pratiti naredna 72 sata jer može doći do naknadnih požara.
– Proizvođači još nisu na dobar način riješili svoju odgovornost za električne automobile i povezane rizike nakon požara – rekao je Peter Bachmeier, predsjednik Stručnog povjerenstva za zaštitu od požara i opasnosti njemačkih vatrogasnih službi za njemački magazin Der Spiegel.
Njemački vatrogasci traže od proizvođača automobila da osiguraju specijaliste koji će pomoću u gašenju požara, kao što je to slučaj s požarima u kemijskoj industriji. Razlog je, naravno, kompleksnost i zapaljivost baterije. Također, vatrogasci traže i da proizvođači automobila preuzmu olupinu i uklone ju s mjesta nesreće/požara.