Da bi postigli niske emisije NOx, potrebne su i niže temperature izgaranja. S većim motorima u pravilu dolaze niže temperature izgaranja. Zbog toga će i SCR (katalizator) biti manji, odnosno smanjena je uporaba AD Blue tekućine. Mazda će upotrijebiti i druge inovativne tehnologije, a o njima ćemo kada više podataka bude poznato.
Mazda ne odustaje: U vrijeme napuštanja dizelaša ponudit će motor sa šest cilidara koji zadovoljava Euro 7 norme!
Mazda planira reducirati snagu i okretni moment, ali napominje da će motor biti dovoljno snažan za CX-60
Mazda je predstavila novi SUV CX-60, a s njim i dizleski linijski šestcilindrični motor. Njega objašnjava jednostavna matematika jer je baza bio Mazdin četverocilindrični motor obujma 2,2 litre na koji je dodana još jedna polovica tog agregata (1,1 litra). No zanimljivije od ove računske operacije zbrajanja za početnike je pratiti kako Mazda planira sniziti visoke emisije dušikovih oksida (NOx) i pripremiti motor za Euro 7 normu. Bez Euro 7 certifikata na motoru nema prodaje u Europskoj uniji.
Mazda planira reducirati snagu i okretni moment (pretpostavlja se na 255 KS i 500 Nm), ali napominje da će motor biti dovoljno snažan za CX-60. Najvljene brojke to i potvrđuju. Tu su i drugi alati koji omogućuju smanjenje emisija. Jedan od njih je upotreba blage hibridne tehnologije (48 V).