Razvijen je dvotaktni V4 motor: Može raditi i na vodik i ugradit će ga u automobil!

Novi motor tvrtke Deltahawk naziva se DHK180 i razvijen je tako da ima što manje komponenti za maksimalnu pouzdanost

Tim američkih inženjera uspio je stvoriti dvotaktni V4 motor koji može raditi na vodik. Motor je prvenstveno namijenjen kao zrakoplovni motor, ali je toliko lagan i kompaktan da ga inženjeri žele testirati u automobilima. Klipni motori uglavnom su zamijenjeni mlaznim i turbo-propelerskim motorima na modernim zrakoplovima. U prošlosti je većina zrakoplova imala klipne motore koji su bili slični automobilskim motorima, samo su bili veći. Inženjeri iz američkog Deltahawka sada pokušavaju vratiti klipni motor u upotrebu. Razvili su dvotaktni V4 motor koji može raditi na mlazno gorivo i na vodik, navodi Interesting Engineering. Motor je sada certificiran od strane Američke savezne uprave za zrakoplovstvo.

Novi motor tvrtke Deltahawk naziva se DHK180 i razvijen je tako da ima što manje komponenti za maksimalnu pouzdanost. Motor ima zapreminu od 3,3 litre i ima mehanički kompresor i turbopunjač. Snaga mu je 180 KS, a prema Deltahawku, motor ima 40 posto veću učinkovitost od ostalih klipnih motora.

Težina motora je samo 162 kg, a prva verzija namijenjena je malim zrakoplovima. Postoji i verzija motora koja radi na vodik umjesto na mlazno gorivo. Smatra se sigurnijim za zrakoplov s izravnim izgaranjem od verzija bodikovih sustava s gorivim ćelijama koje proizvode električnu energiju iz vodika. Zahvaljujući maloj težini, inženjeri sada predlažu i testiranje dvotaktnog pogona u automobilima, kombijima i drugim vozilima.