ZF ima nove (revolucionarne) kočnice za automobile: Nema više hidraulike i tekućine….

Mogući su i hibridni oblici s, primjerice, hidrauličkim sustavom sprijeda i električnim sustavom na stražnjoj osovini

Njemački dobavljač ZF konstruirao je novi kočioni sustav koji za svoj rad ne treba kočionu tekućinu i hidrauliku. Umjesto toga kočionu silu omogućuje električni motor izravno na kotaču. Dok bi osjećaj kočenja trebao odgovarati onom kod hidrauličkih kočnica, ZF obećava put kočenja od 100 km/h do 0 km/h devet metara kraći od uobičajenih kočnica.

Domet električnih automobila trebao bi se povećati za 17 posto zbog učinkovitije rekuperacije. Dobavljač obećava i niže troškove održavanja.
Manje je i emisija sitnih čestica prašine. ZF omogućuje proizvođačima vozila da sastave svoj optimalni kočioni sustav od klasičnog hidrauličkog do novog električnog kočionog sustava, ovisno o zahtjevima. Mogući su i hibridni oblici s, primjerice, hidrauličkim sustavom sprijeda i električnim sustavom na stražnjoj osovini. Tvrtka ne daje informacije o točnom vremenu lansiranja na tržište.