Dr. Frank Waliser, potpredsjednik Porschea za Motorsport i GT automobile dao je veliki intervju Evo Magazinu. U njemu priča o budućnosti tvrtke, ali i pogona. Budimo iskreni, europske norme i regulative učinit će život proizvođačima automobila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem gotovo nemogućim. Mnogi odustaju pa najavljuju da će se samo baviti proizvodnjom električnih automobila, a nekih poput Porsche pokušavaju pokrenuti malu revoluciju. To je razumljivo jer je teško zamisliti 911 na struju. U potrazi za efikasnom proizvodnjom sintetičkih goriva (glavni spojevi su vodik i CO2) aktivnu ulogu preuzela je i Mazda.
– Sintetička goriva su vrlo važna kako bi nam omogućila smanjenje proizvodnje CO2. Emisije su puno bolje od trenutnog goriva iz crpki, s manje čestica i manje proizvedenih dušikovih oksida. Sintetička goriva imaju između osam i deset komponenata, dok danas benzin ima 30-40 – objasnio je Walliser.
– Sintetičko gorivo je čišće, a kada započnemo punu proizvodnju očekujemo smanjenje CO2 od 85 posto. Iz perspektive od izvora do kotača to će biti ista razina CO2 koja se emitira u proizvodnji i upotrebi električnog vozila.
Porsche prije svega misli na spašavanje svojih benzinskih motora, ali sintetičke goriva moguće je pripremiti i za dizelske motore.