Thule umjesto krovne kutije nudi – stražnju: Osigurava čak i uštedu goriva/energije!

Potrošnja energije poboljšana je za 5% u usporedbi s istim vozilom bez kutije

Švedska tvrtka Thule najpoznatija je po svojim krovnim kutijama koje vam omogućavaju da si osigurate dodatni prostor za prtljagu uz relativno jednostavnu montažu i korištenje. No razvojni odjel tvrtke ne spava, ideja smanjenja potrošnje energije/goriva doprijela je i do industrije dodatne opreme za vozila i tako je nastala nova kutija – Arcos. Izostavili smo pridjev – krovna, jer ta kutija više nije na krovu nego se učvršćuje na kuku, odnosno stražnji nosač na koji se uglavnom spajaju prikolice.

Thule Arcos nudi se u dvije različite verzije s 300 ili 400 litara. Težina kutije je 17 kg za manju verziju. Maksimalna dopuštena masa je 50 kg. Tehničari tvrtke Thule proveli su testove u zračnom tunelu kako bi provjerili smanjenje otpora zraka korištenjem stražnjih prtljažnika. Putovali su i više od 5400 kilometara s električnim Volkswagenom ID.4 kako bi potrošnju energije provjerili u praksi. Potrošnja energije poboljšana je za 5% u usporedbi s istim vozilom bez kutije, što bi značilo prijeđenih oko 17 kilometara više u slučaju ovog modela.

Istina je da Arcos, u bilo kojoj od svoje dvije inačice, nudi izdašnu nosivost, više nego dovoljnu da ublaži uobičajene nedostatke koji se javljaju na dugim putovanjima s punim kapacitetom automobila. Oblik kutije također vam omogućuje da postavite predmete značajne duljine (ima širinu od 141 cm), ali prije svega, utovarite ga s velikom lakoćom na idealnoj visini za ovaj zadatak.

Cijena Arcosa u veličini M od 300 litara iznosi 854 eura, dok za L od 400 litara morate izdvojiti 899 eura. Ovom iznosu treba dodati 359 eura koliko košta platforma za sidrenje prtljažnika.